glsmogrtmn Kızlar 30. Haftamız bitti, bu markanın gümüş göğüs kapaklarindan almak istiyorum ama biliyorsunuz ki fiyatı da epey var. Kullanan ve gerçekten fayda gören oldu mu? İlk emzirme döneminde özellikle. Gerçekten fayda gördüyseniz almak istiyorum
Alparslanveannesi27 glsmogrtmn ben aldım öneri üzerine 999 ayar olanından halam kullanıyor 50 gündür hiç yara olmamış
yeniaday1 glsmogrtmn bende e bebekten kendi markasını aldım 999 ayar olanını arada hemen hemen yarı yarıya fiyat farkı var. Aynı işlevi görüyorlar o yüzden çok bir şey değişmez diye tahmin ediyorum.
MMad glsmogrtmn benim ablam gümüş kapaktan çok memnun kaldı göğüs ucu hiç yara olmadı bana da verdi ben de nasipse kullanacağım
glsmogrtmn Kzmveoglm we baby etkili mi peki canım?? Biliyor musun alıp hiçbir fayda gormeyeceksek silvernurse almak daha mantıklı sanki
Humeyraa12 seyda53 doğumdan önce mi kullanmaya başladınız acaba ne şekilde kullanımı oluyor ben şimdi lansinoh göğüs ucu kremi kullanıyorum 39. Haftadayım ama hem krem hem gümüş kapak kullanmak doğru değilmiş siz nasıl yaptınız
SenaBilgin glsmogrtmn bende e bebeğin kendi markası olanını aldım daha kullanmadım ama yorumları iyidi inşallah faydasını görürüm
Bsrdmrblk22 Ben kullanıyorum çok memnunum ucunda takılı olmadığı zamanlarda sızlıyor çok iyi geldi bana iyi ki almışım dedim silvernurse markası
seyda53 Humeyraa12 evet doğumdan önce kullanmaya başladım doğumdan sonra hiç çıkartmadım 4. aydan sonra bıraktım kullanmayı. Kremi çok nadir kullandım kremle birlikte kullandım hatta kapağı da