Gulturk Benim de karaciğer değerlerim 25.haftamdı sanırım yüksek çıkmıştı kolestazdan şüphelendi doktorum gastroentoloji bölümüne gidip muayene oldum ultrasonla karaciğere bakılıyor ve safra asitleri testi yapılıyor ama temiz çıkmıştı
Kolestaz tanısı konulması halinde bir tane ilacı var ona başlatıyorlar tedavisi zor bir şey değil ve daha sıkı takip ediliyor eğer öyle bir durumun varsa gastroentolojiye bir görünmelisin