aysefrdvs Merhaba Albert bey hakkında bilgisi olan cihazı nasıl renkli gösteriyor mu bir de doğum ücreti hakkında bilgi verecek olan :)
MasalAlparslanMom aysefrdvs doktoru bilmiyorum da cihazları güzel. 13. Haftada net cinsiyeti söylemişlerdi bana. Ki 6 sene öncesinden bahsediyorum. Bende bir ultrason resmi var, doğduğunda yanyana getirdim resimleri birebir aynı 😅
aysefrdvs Yaa ne güzel maşallah 🥰 cihaz çok önemli kilosunu felan yanlış söylüyorlar hep sevindim bu yönden bir de doğum ücretini öğrensem ona göre doğum için karar vermem lazım artık 😅
MasalAlparslanMom aysefrdvs ölçümleri doğru yaptığına eminim fakat orda doğum yapmamıştım.o dönemki doktorumu araştırdığımda sezeryan meraklısı bir adamdı, esenler medipolde yapmıştım.orasi da çok güzel yakinsaniz
aysefrdvs MasalAlparslanMom Arnavutköy’deyim az kaldı doğumuma bebeğim de biraz zayıf buradaki hastanede düşünüyordum ama kuvez felan olmayınca mecbur arayışa girdim medipoldeki doktorun ismi ne acaba