Esra-135 Kızlar 6 Ay önce kürtaj oldum zaman zaman hamilelik fikrine korkuyla bakıyorum . Sanki yaşadıklarımı tekrar yaşayacakmisim gibi hissediyorum . Böyle hissedip güzel bir hamilelik geçiren oldu mu ?
busrasss1 Esra-135 yeni hamilelikte cok dusundurucu oluyor ama guzel dusunurseniz guzel gider bende kaybettim ve suan son gunlerimizi sayiyoruz guzel dusunun sadece
Milkshaker Esra-135 bende kürtajdan 3 ay sonra hamile kaldım. 2 buçuk aylıkken öğrendim hamileliğimi. Hiçbir sıkıntı olmadı şuan 1 ay oldu bile doğalı. Elhamdülillah sağlığı sıhhati yerinde ☺️
e_blue_sky_a Esra-135 evet bu gebeliğimden 6ay önce idi kalp durdu kürtaj olduk. Düşük tedirgin ediyor tabii ama bu gebelik sağlıklı gidiyor 14düz
Esra-135 Milkshaker Milkshaker ÇOK ŞÜKÜR çok sevindim ömrünüz sağlıkla huzurla evlatlarımızla geçsin hepimizin İNŞALLAH AMİNNNNNNNNNN … 🤗♥️🙏