Umut_aras Merhaba hanımlar henüz taze gebeyim kalp atışını bile duymadım kahve içmeyi bıraktım ama çay günde üç bardak içiyorum aşiri kansizim çay yerine ne tuketebilirim kendimi oyalamak için paket meyve sularında zararliymis herhalde kendimde meyve suyu falan yapamam usengecim
ElaineBenes Umut_aras zühre ana karadut özü aldım ben. Maden suyuyla, buzla veya sıcak suyla tüketilebiliyor. Trendyol’dan falan bakabilirsiniz, çok sık flaş indirime giriyor bi de kampanyası falan oluyor o zamanlarda alabilirsiniz 🌹
Enas2365 Umut_aras pekmez sulandırıp için içine buz filan koyun limon sıkın. Kansızlığa iyi geliyor hem de güzel bir içecek. C vitamini pekmezin emilimini artırıyor.
KadersizMelek Umut_aras yapacak bir şey yok hamile olunca herşey mübah 😂çay kahve niyetine de salla gitsin
_06ogretmenanne Valla çayı çok seviyorum Karadenizliyim🤭Hiçte kesmedim rutinimde nasılsam öyleyim. Sadece kahveyi bir tane iciyorum günde o kadar :) Çok takılma böyle şeylere hamileliği boyunca asitli içecekleri bile kesmeyen tanıdıklarım oldu.. Biraz rahat olmak lazım
_06ogretmenanne Umut_aras Asitli için bir şey diyemiyorum ben tüketmiyorum. Gebe değilkende çok tüketmezdim. Çay içinde günde 3-4 bardak açık çay içilebiliyor. Bende bunun dışına çıkmıyorum tabi ki normalde de o kadar içiyordum arada kaçıyor ama öbür gün daha az tüketerek denge kurmaya calısıyorum. Sizin adınıza çok geçmiş olsun 🙏🏻🙏🏻 Rabbim herkese hayırlı ve sağlıklı doğumlar nasip eylesin insallah
Gayekaragoz Doktorum ilk başta çok kafein, çay, acı, baharat düşük tehlikesi oluşturur demişti bende yoktu çok şükür ama ben tamamen içmemeye başladım. Şu an 21. Haftadayız kahve eşiminkinden bir iki yudum içiyorum. Çayı ise canım isterse akşamları bir bardak