Karan35 Bugün şeker yüklemesi yaptırdım 50 mg olandan açlık şekerim 88 1 saat sonra ölçtürdüğümde 160 çıktı ve yüksek dendi başına gelenler yazabilir mi bundan sonraki süreç ne olacak??? 🥹🥹
Karan35 Evet yüksek dedi ölçen hemşire 2.saat bidaha ölçtü 108 çıktı iyi dedi korkuyorum gebelik şekerinden