Busbusablaoluyo Evlatsevgisi2 flash ışığı olmadan çekmeyi denermisiniz yada elinizde başka varsa bakabilirim çok karanlık
Evlatsevgisi2 Busbusablaoluyo canimm usg iyi değildi bakamamistin şimdi bidaha bakabilir misin sana zahmet 😊♥️11+5
Busbusablaoluyo Evlatsevgisi2 çok net diyemem ama erkek gibi geldi sanki kese uzun gibi çok çok karanlık o yüzden emin olamadım heveslendirmek istemem yani maya takvimindende bakabilirsin int üzerinden çin takvimi falan oradada erkek diyorsa erkektir belki annesi
Evlatsevgisi2 Busbusablaoluyo sağlıklı olsun da tek canimm önemli olan o benim için rabbim neyi nasip ettiyse onu kucağımiza versin bir kızım var elhamdülillah kızda olsa erkek de olsa Rabbime şükürler olsun 🤗 bize vaad ettiği için
Busbusablaoluyo Evlatsevgisi2 ne güzel dilekler sağlıkla alın kucağınıza inşallah hayırlı uzun sağlıklı ömrü olsun 🌺