Elmasnrr1 ben günüm geçtikten 1 gün sonra kan vermiştim sağlık ocağında.Ertesi günede kadın doğumdan randevu almıştım sonuç pozitif olunca.Ama kesem gözükmemişti çünkü 4 haftalıktı ,1 hafta sonra gittik kesesi gözüktü 7.ci haftada kendisini gördük ve kalp atışını duyduk