bitanemm_ 17+1 3 gündür ishalim var bugün baya su olara geliyor kızlar tehlikeli bı durum mu ? Yaşayan var mı ?bı çözüm bulan varsa yardımcı olabilir mi🌸🌸
lyraag Gıda zehirlenmesi ya da viral bir enfeksiyon olabilir 3. Gün ise mutlaka doktora gidin. Sıvı kaybetmemeniz gerekiyor
bitanemm_ lyraag sıvı kaybettigim için çok fazla sıvı tüketiyorum Pzt randevum var gidicem o zamana kadar dikkat ediyorum ama beni korkuttu