Arzu_Ak benim hiç sancım yoktu. 40 hafta olduğu icin muayene olayım dedim. İlk çatı muayenemdi. Dr 1-2 cm açılman var sancın oluyodur ama sen hissetmiyosun suniyle destekleriz dedi. Yatış verdi suni sancıyla elhamdülillah kavuştuk. 2de sancıları hissetmeye başladım 3:50de dogumhaneden cıktık elhamdülillah