İşe gireli 1 seneyi geçti ancak bu 1 senenin 6 ayı işkurdandı. İşkurum ocağın 21 inde bitti 2 hafta sonra hamile olduğumu öğrendim. Şuan 32+4 üm bu zamana kadar 80 küsur gün sigortalı çalıştım doğum parasından yararlanabiliyor muyum bilenler yardımcı olabilirler mi