Esraa___ akşam sırt üstü yatarken göbek deliğin biraz aşağısında top gibi yuvarlak birşeye dokundum sonra gitti, bebek olabilir mi ? 🙄
Elifdddd Esraa___ bendede oluyordu bir taraf şişiyordu göbek değilde aşağı bölge bide bende sorım burdan Bel ve kalça ağrısı cok yasıyorum normal mi korkuyorum🥹😥
H_oren11 Esraa___ ayy bende de göbek deliğinin altında solda oluyor çok net hissediyorum şişliği. Bir de geceleri elimi göbek deliğinin hafif aşağısına koyunca çok az kalp atar gibi karnımın attığını hissediyorum 14+4 deyim. 🥰