minik-anne2323 Kızlar 36+5 bugün guatrim yüksek olduğunu söyledi doktorum daha önce varmıydı bilmiyorum guatr neden olur ve gebelikte guatr yaşayan var mı herhangi sıkıntı oldu mu
Hsrt80 Tiriyotleriniz yükselmiştir bazen son zamanlarda çıkıyor ilaç tedavisi endekorin gidin ilaç veriy değeriniz kaç ben tiriyot amaliyeti oldum hamileliğimde berli ilac kullniyorum