_gonca Kızlar ya 13+4 gebeligim ve cinsiyetini merak ediyorum özele gitsem net görünürmü yada devlette ne zmn söylüyor lar bilen varmi🫶
minikmucizeemaak _gonca Net olmayabilir, 13+6 da kıza benzetildi. 15+0 da netleştirelim değişirse bana kızmayın dedi doktorum. 15+0 da oğlum olacağını öğrendim 💙 Özel takipliyim bence bir kaç hafta daha bekle canım
Tugbazdmr _gonca 11. Haftada doktorumuz tahmin yaptı 20. Hafta ayrıntılı ultrasonda netleşti 🥹 kızımı bekliyoruz 38+2
Bsrblr Benim ınat pasa 16 kadar döndü gostermedı bı gün vısne suyu ıctım girdım ıcerı ve ısının ehlı bj doktordu yatarken bu erkek dedı😀😀
[silindi] Bugün kontrolüm vardı 13+5 günlük oldum. Doktorum cinsiyetimizi gördü erkek dedi kesin mi dedim evet bakın pipisi diye yakınlaştırıp göstermişti 😇 ama kızımda hemen görememiştim göstermemişti 22 haftalıkken öğrenmiştim onuda 😅
Filizsz _gonca vişne suyu bidr çikolata hareketlendiriyo diye biliyorm ama. Ben pekmez yemistim hic durmuyordu pekmez de bir iki kaşık yarm saat önce yiyebilirsnz 🥰