Kızlar selam yaklaşık dört senedir evliyim ve polikistik over sendromu var bende daha önce hamile kalmıştık fakat aldırmak zorunda kaldım herneyse geçen uzun zamandır görüşmediğim bi arkadaşla karşılaştık ve onunda benim gibi rahatsızlığı vardı ve 6 aylık hamileydi ve ben ona nasıl oldu diye sordum oda bana bi tane hocaya gidip göbek kaymasına baktırmış ve baktırdıktan sonra hamile kalmış bu durumu yaşıyan varmı (bu arada daha önce sürekli doktora gittim)