Bussra_1809 canım ben ilk gittiğimde devletin ultrasonları çok kötü yani attığını gördüm duyulmuyordu sonra özele gittim özelde gümbür gümbür duydum sesini aradan iki hafta geçti tekrar devlete gittiğimde kalbi o kadar uzaktan ve küçük atıyordu ki anlatamam. Tabi ki de makinelerin kalitesizliğinden yani canım bence kendini korkutma bende seninle aynı haftalardaydım devlette mi duymadın bilmiyorum ama bence korkma