pinkymoms Kızlar 36+3deyim bazen bebeğim sanki nefes alışverişi yapar gibi hareketler yapıyor çünkü karnım küçük küçük böyle inip kalkıyo 😅 bu bebiş napiyoo??😅
Tayyibe42 pinkymoms 35 haftadayim bendede oluyor bende diyom napiyo acaba haha ama hickirik degil eminimm
pinkymoms Taskaya96 hayır hıçkırığı biliyorum bu ikinci gebeliğim😅 bu böyle bildiğinn nefes hareketi gibii
Ozaybay O bende de oluyo minik minik hızlı bi şekilde vuruyo ben acaba kalp atışları mı diye düşündüm başka hiç bi anlam veremedim
pinkymoms Ozaybay kalp atışı değildir de acaba ciğerleri böyle içerde nefes alışveriş hareketi mi yapıyor bende onu düşünüyorum
pinkymoms Tayyibe42 evet dimi hıçkırıktan ayrı bir hareket bu zaten hıçkırıyor onu biliyorum ayrıyetten şimdi böyle bişeyle karşılaştım
Nileh pinkymoms aynen bazen bende diyorum kalp atışı mı acaba ama kısa olunca ha tamam hıçkırık diyorum 😂