Asyaegemenmom Kızlar doktorum kan ilacı yazdı bir hafta önce ama eczacı ne kadar kullanacağını yazmamış doktorum da tatile gitti bir haftadir yanlış kullanmamak adına içmiyorum.siz ne zamanlar içiyorsunuz aç mı tok mu günde bir kere mi
TgbHmz Asyaegemenmom Ben aç karnına 1 alıyordum 1 ay önce 2 tane almaya başladım doğuma yakın demirim biraz düşmeye başladığı için biraz kişiye bağlı bişey bence e nabızdan recetelerde günlük doz yazıyor ordan bir bakın isterseniz
Xcbaby Asyaegemenmom ilaçtan ilaca fark ediyor daha once sabah ac karna icip 1 saat sonra kahvalti etmem gereken bir ilac kullaniyordum suan yemekten hemen sonra icilen bi surup verdi . İcindeki prospektüsü okusaniz orda yazar.
esraEb Asyaegemenmom hangi ilaç,ismi nedir ve kaç haftalıksınız. Ben gynoferon sabah akşam aç karnına iki doz olarak kullanıyorum.
Asyaegemenmom esraEb anladigim kadarıyla aç karnina içiyoruz değil mi e nabız da aç tok yazmıyor çünkü
Cekilmezbirkiz Sabah aç karnına başlamıştık ama demirim düşük çıkınca sabah akşam olarak değiştirdi. Bence hiç içmemektense kahvaltıdan yarım saat önce 1 tane içmeniz gerekir sonra gerekirse artırırsınız dozunu
Hsrt80 E nabizdan reçete bölümüne girip baka bilirsiniz orda nekadar akicaksiniz yaziyordur Dr yaziyor
esraEb Asyaegemenmom ben de ı haftalarda başlamıştım. 40+3 oldum hala aynı şekilde devam ediyorum. Yemekten yarım saat önce içiyorum
esraEb Asyaegemenmom evet. Aç karnına içiyoruz protein ürünleri ile çok yakın olmasın dakikaları. Mesela yoğurt yiyince süt içince falan biraz daha zaman aralığı fazla olsun ki ilacın çözünürlüğü artsın. Onun dışında yemekten yarım saat önce içerseniz yeterli.
Liv3652 Asyaegemenmom sabahları aç karnına kahvaltıyla arasını biraz tutun çay vs demir emilimini düşürmesin eğer bu şekilde bulantınız çok olursa gece yatmadan yine bi tablet içebilirsiniz günde bi tane olacak şekilde 🌸
esraEb Asyaegemenmom evet. Gerçi çok bi ilaç kullanmıyorum regenesis max kullanıyorum sadece. Ayrıca bi vitamin vermedi