Feyzaclk Sezeryan sonrası 40. Gün muayene ücreti veriliyor mu yoksa kontrole mi giriyor bilen var mı? Yani muhtemelen son gidişim dikişlerime ve rahmimin durumuna bakılacak. Direk doktorun yanına mı gideyim kayıt açılması mı gerek bilemedim
zeynozey Feyzaclk 40. Günde de mi çağırıldınız? Bende sezeryan oldum 10 gün sonra gittim bidaha gelmene gerek yok denildi bana
babyasyanil Benim hastNemde ilk 15 gün ücretsizdi canım 40. Güne ücret istemişti. Ben gitmedim zaten normal doğum yaptım dikişlerimde bi sızlama vs hissetmediğim için gitmedim ama çoğu hastane 40. Günde ücret alır