Daha dün doktora gittim bebek hareketleri iyidi ancak doktordan sonra biraz azalma oldu hareketlerinde. Hareket etmek yerine sertleşiyor çok az bel ağrım var. 2 cm açıklığım vardı nişan da geldi geçn hafta ya doktoruma yazsam mı bilemedim zırt pırt doktora yazan bir değilim daha dün gittim sorun olsa çıkmaz mıydı 🤦🏼♀️