Minik-japonum-05 Kızlar merhaba. 20 haftalık hamileyim tansiyonum düşüyo normalde 10 a 6 ama birkaç gündür 9 a 5 9 a 4 e kadar düşüyo bebeğe bi zarar verir mi acaba
Mrsfly Minik-japonum-05 düşük tansiyon bebeğe zarar vermez ama sizi çok yorar bi doktorunuzla görüşün
Berce_23 Minik-japonum-05 benimde aynı değerlerde hep düşük doktorum bu durumdan memnun yüksek tansiyon tehlikeli adeal olan seninki dedi
MasalAlparslanMom Minik-japonum-05 ben 8 -6 yla geziyorum 🫣 normalde hep düşüktür en yüksek 9 -6 falan oluyo. Doktor hamilelikte düşüğü tercih ediyoruz zaten gebelik yukseltiyo doğuma kadar demişti. Ama genel olarak halsizlik yorgunluğa ciltte solgunluga sebep olduğu için çözüm aranmalı tabi
Minik-japonum-05 Mrsfly bebeğime bişey olmasında ben onada razıyım ama haftaya kontrolüm var sorarım muhakkak
Minik-japonum-05 MasalAlparslanMom çok kötü oluyorum düştüğü zaman bebeğe bişey olur diye daha çok korkuyorum