Betustrkmn ben çok kullanmam diye kiwi aldım. Ama kullanmak zorunda kaldığım için bence her ihtimale karşı iyi bişi almak lazım. Bi de mochi bence kesin edinin çok büyük kolaylık. Kiwiyi de tavsiye ederim ama karşılaştırma yapabileceğim başka bir marka kullanmadığım için sadece kiwiyi kullanan biri olarak memnun kaldım. Ama dediğim gibi karşılaştırma yapabileceğim başka bir marka kullanmadım