alpmomm_ Nurbanu55 ben pazartesi girrim birde dün ikisinde de geriden geliyodu alttan baktı aynı şekilde geldi çok tedirginim
Nurbanu55 6cı haftada göründü ama dinlemedik 7 de tam duyduk bazen geç olabilir stres yapmayın bir dahaki kontrolde duyarsınız inşallah 💖
Sevimli-tosbikk Biz dün 7+2 olarak gittik şükür ikisininde kalp atışını duyduk 6.haftada keseyi gördük pazartesi tekrar bakılsın inşallah güzel bebişinin kalp atışını duyarsın sende