nn-03102019 Kızlar şimdi hastanedeyim. Geceden beri sancılarım var. Şimdide 10 dakikada bir sancı geliyor. Ama açılış yok. Doktor eve git bugün çocuk olmaz dedi. Evde bana yardımcı ola bilecek hiçkimse yok. Bilmiyorum napıcam
Sibel_72 Ablam da tek başına idi evde sancı çekmek çok daha iyi olur çömelerek yerleri sil beline sıcak su dök dayanabileceğin kadar dayan evde hastane uzak değilse bebeğin hareketlerinde dikkat et tabi ins kolay bir doğum olur senin için