nzngk Mrhb kızlar, tamer hocaya gidiyorum daha sormadım , doğum ücreti ne kadar bilen varmı? Memnun musunuz?
DLiviyaEsor nzngk canm bnde Mehmet koça gidiyorum dogum ucretlerine zam gelmiş normal dogumu sormadim sezaryen dogum 1900 di 2100 olmus muayene ucretide 80 di 90 olmuş Bn cok memnunum Allahi izniyle 24 ocakta sezaryen dogum yapicam gene detayli bilgiker veririm insallah