Momseyda nb- Gölcük medar hastanesinde 2 kez kontrol için gittim gayet ilgili güven veren bir doktor.
zeynepzz34 ben aktifdeyken doğumum onda oldu, şimdi ikinciye hamileyim ona gidiyorum. çok çok iyi bir doktor hele sezeryandan o kadar korkmama rağmen dikişimin güzelliği on kere de doğursam yine bertan beye giderim