Elf0404 Haftamda çalışabilir raporu almıştım şuan 35. Haftadayım 37. Haftaya kadar beklemek istemiyorm 37. Hafta dolmadan çalışamaz raporu alabilir miyim ? Hiç varmı öyle yapann Rapor parasında bir değişiklik olur mu
Sedack Elf0404 32.haf Elf0404 rapor parasında sanırım değişiklik olmaz ama doğumdan sonraki izin hakkınız kısalır
Serap-asel Elf0404 alabılırsın canm sorun yk bende 32de calısabılır aldım ama doktor dedıkı ıstedıgın zman raporu bozabilırız sorun yk dedı
Elf0404 Sedack evet işi bırakıcağım için doğum sonrası çok önemli değil sadece rapor paramın eksik olmasını istemiyorum
dogasmom_ Raporunu değiştirebilirsin 32den sonra kaç hafta çalıştıysan o kadarını doğumdan sonraya ekleyecekler