iremmm1919 tek sen değilsin canım bnm de ikinci hamileligim bu sene havalar ayrı sıcak bide ardımızda çocuklar olunca iyce bunaliyor insan bnde gün sayıyorum erken doğum riskim vardı şuan 34+3 olduk su haftalara gelmek için can attık resmen ama burdan sonrası hiç gitmiyo gibi