Kızlar 7 aylik olduk , her akşam Bi ağlama rutinim var artık bıktım geçmiyor sürekli biseylere üzülüp yada aklıma getirip dusunup ağlıyorum bebeğim etkilenecek diye korkuyorum ona sürekli seninle ilgili değil annecim diyorum ama vicdanım rahat değil ağlamamak için ne yapmalıyım cidden gına geldi normaldede sulu gözüm ama bu çok fazla bence esimde artik bikti ama caktirmiyorr😀🫣