Minnosaannee Canım Türk Dili ve Edebiyatı demişsin. Ben de Türk Dili ve Edebiyatı öğretmeniyim. Özelde yıllarca çalıştıktan sonra illallah edip bir sene gece gündüz hazırlandım. Çok şükür geçen yıl atandım. Maalesef bizim bölümün alımı düşük. İlk kez bu son alımda (45 bin yapılan alım) bile 1800′leri zor gördü. 2000′lerde atanması zor olur. Ek atamaya güvenmeyin yani.
Çok istiyorsa ben size uzaktan eğitim yapan hocalarımı önerebilirim. Hazırlandığım sene atandım. Alanımda iyi olduğum için temelim vardı ama hocalar da gerçekten yol gösterme konusunda çok iyiler.