Kızlar doktorum hazırlıklı gel çantanla nst sonucuna göre alacağım dedi. Sezaryen olacak ilk bebeğim. Çok heycanlıyım, midem bulanıyor 😄 ve sanki hiç doğurucakmış gibi hissetmiyorum vicdan da yapıyorum sırf bu yüzden sizde aynı şeyleri hissettiniz mi? Bebeği görünce bu benim bebeğim diye direk hissedebiliyormusunuz?