Aishvet7 Kızlar sidelya ismi nasik acaba içime siniyor gibi ama daha iyi bisi bulabilrmiyim diye düşünüyorum bulamiyorum aynı bu şekilde farklı Bi isim istiyorum
Hzzz Aishvet7 şimdi ben isim hakkında yorum yapmayacağım ama inanin bir isim buldugunuz zaman daha iyisi mi diye dusunmuyorsunuz yada tek bir soru isareti dahi kalmiyor aklinizda demekki buraya sordugunuza gore yada kendiniz dusunudugunuze gore bu isim kiziniz icin uygun degil yani öyle bir sey ki bu isim mevzusu hemencecik kabullenip icinize siniyor ismine karar kildiğınizda🤭
dlb97 Alina Berra Elisa Meva Lina Larin Talya Maysa Ayliz Nehir Bizim cinsiyetimi henuz belli degil ama ben kizim olursa diye kendime boyle bi liste hazirladim belki sizede yardimci olur ☺️ Benim ilk 3 um ; Meva Ayliz ve Larin
Sevvl Aishvet7 böyle düşünüyorsanız zaten içinize sinmemiş demektir degostırın fıkır sorulduğunuz için belirtiyorum yoksa haddım değil ben beğenmedim😂
Sdknurr Aishvet7 ben beğenmedim şahsen gerçekten güzel isimler varken sare,serra , gibi isimler daha çok hoşuma gidiyor