S_B6606 Emineo98 ayy ne zaman belli oluyo bende burda bekliyimm doktor her muayene de baş geliş diyo ama ne demekse
Emineo98 doktorum izinde ayın 5 inde gelecek ozmaan gideceğim hayırlısıyla kucağımıza alalım inşallah bakalm biizm nasıl olacak çok heycanlı zaman geçmiyor sanki
Nrcn91 35+2 yim iknci hamilelik oldugu icin sezeryan olacak 38. Haftada olur herhalde birkac gün sonra gidecegm günü netleştiririz artık
acilicigkofte Cuma günü kesinleştireceğiz biz de baş gelişli bir aksilik olmazsa normal ilerleyeceğiz ama bebişim sancılı çıkıyor nst de sancı devam ederse sezeryan olabilir deid
FatmaErdur 4 doktora gittim 3 ü sezeryan dedi son gittiğim normal dedi ayın 5 inde randevum var herhalde belli olur