Arkadaşlar selam, dün hpv siğille alakalı soru sormuştum ama yanıt alamadım. Ağdaya gittim, 32. Haftamdayım. Kaç tane siğil vardı bilmiyorum ama koptu. Bir tane mi birkaçtane mi koptu bilmiyorum. O kadar fazla kanadı ki kan hiç durmadı bütün sedye kan oldu havlu dayanmadı artık ben doğuruyorum zannettim ama kan gelen yer siğil olan bölge iyice kontrol ettik. Bi sorun olur mu? Randevum pazartesi günü o zamana kadar içim içimi yiyecek. Bebekle alakalı bi sıkıntı yok hareket ediyo ama hpv ile alakalı ne olur acaba siğil kopması başına gelen var mı daha önce