Bebeklove Kızlar merhaba 39. Hafta bitti dün doktora gittim 3200 kg dedi bende normal düşünüyorum ama kg fazlaysa sezaryen düşünüyorum dedim haftaya perşembeye kadar ani bir durum olursa gel olmazsa perşembe günü kemik ölçümü yapar karar veririz dedi ben şimdi normal doğuma göre hazırlanmalı mıyım suni sancı vakum falan da istemiyorum deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim 🙏
Ayfer- Bebeklove kilosu o kdar fazla da değil. Önceliğiniz normal doğum olmalı bence. Anneye olan artı eksi olarak bakmıyorum ama bebeğe olan pozitif katkısını bilim açıklıyor. Zaten normalle başlayıp herhangi bi sorun oluştuğunda o zaman doktor sizi mecburen sezeryana yönlendirir. Benim fikrim bu şekilde inşaallah sağlıkla kavuşuruz hepimiz🌺
Smyyns Bebeklove Janemarple bana doğum yapcam gün 3900 dedi çocuk doğdu 3500 yanilabiliyorlar amaa eninde sonunda sezeryana alındım acil bir işe yaramadi
Mrsfly Bebeklove ultrasonda yanılma payı çok oluyor ji bence kilosu hiç çok değil. Vakum çoooook nadiren kullanılıyor zaten. Kendinizi bunlara şartlamayın umarım su gibi bir doğumunuz olur
elifcclar Bebeklove bebeğinin kgsi çok değil gayet normal bi kg bence kesinlikle normal doğurabilirsin 🙏🏻
Kumsalakkus Vala ben 39+6 da suyum yavaş yavaş bı kaç gün geliyordu ama emin degildim doktora gittim test yaptı su çıktı ama ultarsonda suyu baya iyidi yatış önerdiler bende kabul ettim sancım acilmam hiç birseyim yoktu doktor %99 sezeryan olursun dedi bende bekledim doktor bı saat sonra geldi acilmam 2 cm olmuştu dedi böyle giderse sen akşama dogurrsun öylede oldu saat10 da hastendeydim 19:15 gece kızımı doğurdum ama suniyi üç gün çeken de var benimkisi iyi geçti çok şükür rabbim kurtarsın inşallah
Janemarple Benim bebeğim 39. haftada 3600 g normal düşünüyorum 4,5 kiloya kadar yolu var. Sizin bebeğin kilosu o kadar fazla değil bence, ultrasonda yanılma çok oluyor son haftalarda söylenen kilodan az bile olabilir yani