A-23es_45 Kızlar 28 haftalık gebeyim iki muayenem biraz uzun sürdüğü için düz uzanmaktanmıdır bilmiyorum ama direk kulağım tıkanıyor gözüm kararıyor midem bulanıyor başım dönüyor muayne yarıda kalıyor neden böyle oluyorum tansiyonum düşüyor sanırım :(
nb- A-23es_45 e doktor fark etmedi mi bunu ya da fark etmediyse soemadın mı ikk defa böyle bi şey duyuyorum
Derinnmom A-23es_45 sen bu stresle nasıl doğum yapacaksın canım kendini biraz rahat bırak korkma rahat ol orası hastane onlar herşeyi çok iyi biliyorlar 👋🏻 uzan keyfine bak kendini kasma
Sumydmn A-23es_45 hamile kaldığımdan beri düz uzanmam gereken her yerde nefes darlığı yaşadım karın büyüdükçe daha da zorlaştı tabi ki çünkü bende nefes darlığı çok var. Maalesef dediğiniz gibi bazılarında oluyor böyle sizde de oluyormuş çok takılmayın. Ultrasonda çok uzun tutmasın doktorunuz da. Nst ye 2 kere bağlandım çok zorlanıyorum ama hafif yan yatınca bir şekilde geçiyor. Direk yan yatanlar da var onu muhakkak ayarlarlar
A-23es_45 Gebeysek1 aynen öyle çok baskı yaptı birde belim de fıtık var düz uzanamıyorum :( ama mecbur şuan kontrolden çıktım hastane kenarında kendime gelmeyi bekliyorum
A-23es_45 Gebeysek1 ha bebek mi iç organlara baskı yapıyor dediniz . Ben doktor karnıma çok baskı yapıyor diye oluyorum sanırım
Gebeysek1 A-23es_45 doktorum bana sebebi bu şekilde açıkladı. Bende kontrolden sonra 10 dk algıları kapatıyorum resmen. Nstlerim çok zor geçiyor o yüzden , nefret ediyorum
A-23es_45 Gebeysek1 nst daha girmedim ama kesinlikle bende öyle olurum . Ama nst de rica etsek sanırım yan yaptırabilirler ben 2. Kızımda da böyle oluyordum yan yatırmıştı hemşire
A-23es_45 nb- yok tabiki de fark ettı muayneyi yarıda bıraktı tansiyonun düşmüştür dedi bişey yapmadı 😂
Gebeysek1 A-23es_45 yan yatıyorum ben ama bir türlü ayarlayamadılar ne zaman yan yatsam 2.kez nst ye gönderiyorlar. O yüzden sürenin yarısında düz yatıyorum o bile yetiyor
Sumydmn Derinnmom kendini kasmaya alakası yok bunun 😊 sırt üstü ben de uzun süre yatamıyorum arkadaşın dediklerini yaşıyorum
A-23es_45 Derinnmom 2 normal doğum yaptım allaha şükür bunuda allahın izniyle dogururuz kasmaktan olmuyor çünkü kasılacak bir şey yapmıyor acıtacak bişey değil 🥲 sizlerde de oluyormu merak etmiştim
fizikcianne A-23es_45 doktorum ayrıntılı ultrason olacağım gün söylemişti. Uzun süreceği için kendini sırt üstü yatmaktan kötü hissedebilirsin hatta bayıltabilirsin. Kendini kötü hissedince söyle bırakalım demişti. Normal yani
__mom1 A-23es_45 sırt üstü yatmak o yüzden önerilmiyor zaten uzun süre sırt üstü yatınca baygınlık olması normal