Merhaba bugün Alfamet başlandı dün ilk defa 15 9 lari gördüm bugün 13 8 e düştü hiç bir belirtim yok tansiyona dair Alfamet kullanıp düzene giren varmi tansiyonu ne gibi şeyler yaptınız yemenize içmenize nasıl dikkat ettiniz çok üzüldüm böyle olmasına tecrübeli annelerin yardımına ihtiyacım var 27. Haftayım 😢