Derinnmom Benim burnum kesilmeksizin üç gün kanadı hem de bardaktan boşalircasina. Kaç kez tampon yapıldı yok kesilmedi genzime geldi sürekli kan. Yetişkin acilden kadın doğum acile yönlendirdi doktorlar çünkü tansiyon fırlamış baktılar orada tansiyona sorun yok dediler kanama tansiyonu düşürmüş. Ama sonra tekrar kanama tansiyon derken idrara da bakmislardi protein kaçağı hemen yatış verdiler. 25. Haftamdaydim. 5 gün yattım hastanede sbaah akşam bebeğe baktılar 🥺 Sorun bende olduğu halde ben gideyim KBB de yatayım desem de kabul etmediler. Sürekli kanadı kanadı kanadı… En son iki burun deliğine de tampon tıkandı yine üç gün kalacak dendi asla çıkarma dendi. Çıkarmadım boğazım ağrıdı ağızdan nefes almaktan. Tek başına hastane köşesinde o halde 😔 Eşim izin verilen saatler dışında alınmadı. Yanımda bjr abla vardı onu erken çıkardılar. Yani kanamanın nedeni tansiyon ve kılcal damar çatlağı idi.