Gece emmesi ne zaman bırakılırsa o zaman odası yapılmış olmalı bizimki 2 yaşına yaklaştı ve hamileyim oda yapmaya başladık kardeşi doğana kadar odasına alıştırıp bebeği yanımıza alcaz o da bir iki sene bizimle yatar kalkar sonra ablasının yanına odasına geçer