Dneglr Kanı verdim pozitif gördüm öğlen 12 de vermiştim bugunde mı 12 de vermem lazım yoksa şimdi gitsem olur mu
Twinmother22 Dneglr bana da aynı yerde aynı saatte ver demişti doktorum ama eşim o gün nöbetçiydi bir buçuk saat sonra gittik değerim yüksek çıkmıştı sorun olmamıştı