aysnrzgr21- canım 14haftadır gebeyim 4te öğrendim o gün bugün 2bucuk ay oldu içmiyorum. Ve ben 20 sene sigara kullandım. Düşün yani… kolay mı sanıyorsunuz daha bu akşam bile canım Bi istedi Bi istedi ki sorma. Ama içmiyorum. Nasıl ki Bi odada bebek varken sigara içmez isem, karnımda iken nasıl içerim? En büyük motivasyonum bu. Bol su iç bol uyu şekerin yoksa bol meyve ye çok iyi geliyor. 1.gun 1.hafta 1.ay çok önemli unutma