Arkadaşlar Haftam 36 kasılma tam anlamıyla nasıl oluyor acaba bi 2-3 dakikadır bebeğim sağ yanımda hareket ediyor bişeylerle uğraşıyor gibi o hareket ettikçe o tarafta karıncalı bişeyler oluyor hareket etmeyi bırakınca normale dönüyor bu şekilde mi oluyor kasılma?
yoksa bebek hareketi olmadan karnınızında bebeğinde kaskatı şekilde hareketsiz donması mı çünkü arada buda geliyor başıma ?