Bende 12. Haftamdayim 8. Haftalardayken yüksek oranda idrar yolu enfeksiyonu olduğumu öğrendim. Doktor tek kullanımlık en zararsız ilacı veriyor zaten sonrasında 1 ay sonra geldiğinde testi tekrarlayalım diyor enfeksiyon önemli bir durum bebeğe de gecebilir, bence hastaneye gitmelisiniz. Gerekli durumda antibiyotik veriyorlar.