36+1 im kızçeler nst de düzenli sancım çıktı bir gün gözlem amaçlı hastanede tuttular ertesi gün sancım hiç çıkmadı . Sancı çıktıkca sürekli çatı muaynesi yaptılar bebeğin kilosu normalde çok iyiydi bir kaç haftadır gelişimi yavaşlamış 34 haftalık gibi görünüyor kilosu 2236 Gr çiger geliştirici feln vurdular 2 doz ama içim halen rahat değil küveze girmesinden korkuyorum 🥺 başına böyle bişey gelen varmı çatı muaynesi doğumu tetikler mi düzelirmi kilosu 😓