HellButterfly Kızlar 32. Haftamda çalışır, geçen hafta 37. Haftamda çalışamaz raporu aldım ancak e-devlette 32. Hafta raporum görünüyor sadece. Bir sorun teşkil eder mi sizce
arirangg HellButterfly Benim de aynı. e nabız’da çalışır raporum var ama çalışmaz raporum yok. Bildiğim kadarıyla bu şekilde olması gerekiyor
Sedack HellButterfly doktorum bana 32.haftada çalışamaz raporu verdi .şuan 36 haftalığım 37. De rapor yazmama gerek yok otomatik olarak çalışamaza düşüyor dedi.siz 37 de tekrar rapor aldınız mı?
serapbttl HellButterfly gebelik raporu 32. Hafta ile başlar 37 de güncelleme oluyor 32.haftaki raporunuzda guncelleme oldu farklı rapor yok o yüzden ve doğum öncesi rapor süreci olduğu için tek rapor gözükür sorun olmaz.
Merve8135 arirangg HellButterfly cikmaz canim doktorun verrdigi tarihe kadar çalışabiliyosun zaten sonraki tarihler mantiken calisamaz olarak görülüyor onun için de ayri bir rapor vermiyo doktor
HellButterfly Sedack ben 32 de çalışabilir aldığım için 37 de çalışamaz aldım ama siz 32 de çalışamaz almışsınız bencede gerek yoktur