Selam kızlar şuanda 21+3 olduk kızmeçle ve isim konusunda biraz karışıklık yaşıyorum eşim kız ismine karışmıyor annesi Allah var çok düşkün bize bana kendi çocuklarından hiç ayırmıyor beni herşeyime hemen yetişiyor eşim geçenlerde annem ister mi acaba ismini dedi bi sorsan ya gönül yapsak en azından anne senin gönlünde bi isim var mı varsa ne var sende söylersin hem gönlünde ne olduğunu bizlerde normalde adet kaynata kaynanaa ismi koymak🤦🏻♀️ Hangi nesildeyiz anlamıyorum herneyse
Gittim kaynanama sordum ben karışmam istediğini koyun dedi sorun olsun istemiyorum dedi sizin bebeğiniz siz karar verin dedi kendisinin ismi de tülin.
İsterim ben tülin olsun gönlümde var dedi ama asla bunu sorun yapmam dedi tek oğlu da olduğu için de hevesleniyor insan dedi ama dediğim gibi istediğinizi koyun dedi bende dedim ki benim gönlümde mihra var iki isimli olsun dedik
Sizce Tülin Mihra nasıl😅 bilemedim yani