Arkadaslar bu ay femara kullandim 2 tane yumurtam oldu 18 inde catlatma ignemi oldum bugün 8.günü ara ara olan kasik batmalari disinda hic bi belirtim yok normal mi bakiyorum herkesin göğüsleri sızlıyor bulantılar var falan bu ayda mi olmadi acaba benim belirtileri baslayanlara soruyorum reglime tahmini 6 7 gün var ne zaman basladi belirtileriniz bu ayda mi olmadı bende 😢