Hanımlar oncelikle 34+5gunluk hamileyim bebeğim kız 5. Hamileliğim pazar günü acilde idim bebeğin hareketleri az diye şükür bişey çıkmadı ama kontrolünü ihmal etme dedi diye Dr dün yine gittim pazar günü 2.700 olan bebişim dün 2.800 du daha 5 haftası var normalde bebeğim büyük duruyormus sezeryan olabilir dediler sizce de doğana kadar 4 kiloyu geçer mi yani sezeryan olmak istemiyorum açıkçası