Normal şartlarda kontrol günümdü doktor alttan muayene olacağımı söyledi en korktuğum şeydi çatı muayenesi bir baktı harika 3-4 cm açıklığın var hadi doğuma gidiyoruz diyince şok oldum ağlamaya başladım hiç beklemiyorduk eşimle çok şaşırdık hemen aşağı indik yatış işlemleri için odama geldiğimde sancı hissetmiyordum suniyi taktılar o anki sancıların acısıyla inliyordum bağırıyordum sürekli ister istemez ayaktaydım 2 3 dakika da bir gelmeye başladı ebe Altan muayene ettiğinde 9 cm olmuştu bile çok hızlı açılmam olmuştu Allahıma şükür ıkınma hissi geldiğinde söyle diyince o anda geldi hemen yatırdılar ebeler zorladı ıkınmam için biraz ıkındım pes ediyordum dedim ben yapamıyorum olmuyor teselli ettiler doktorum geldi ve iki ıkınmada kızımın sesi ile kendime geldim o kadar güzeldi ki kuş gibi hafifliyorsunuz sonra dikişlerim atıldı çok titredim uzun süre devam etti odaya geçtiğimde çok üzüldüm ama kuzumu küveze koymuşlar ne zaman çıkacağı belli değil solunumdan dolayı Allahım herkese kolay doğum nasip etsin bütün acılar unutulsun 🙏🙏🙏