efeelif Merhaba boş kese gebeliği geçirenler var ki nende hamileyim geçen hafta gittim kese yoktu dün gittim kese olmuş bebek daha yok dedi 20 gün sonra gel dedi sizce boş mu gebelik yoksa bebek olacak mı
yusufalpmom efeelif canım bende gıttım salı günü son adet tarıhıme göre hesaplandığında 7+2 ydık ama 6+4 çıktı kese var bebek yok dedı ıkı hafta sonra gel ayın 6 sına tekrar gideceğim
uykularharamoldu efeelif aynısını yaşadım. Kese vardı bebek yoktu. İki hafta sonra tekrar gideceğim. Araştırdım forumda. Böyle olursa iki ihtimal var. Ya bebek küçük olduğu için şu an görünmüyor ya da diğer ihtimal işte. Kötü düşünmeyelim.